Nyt år, nye indtjeningsmuligheder? – Skal din p-plads generere flere indtægter?

Nyt år, nye indtjeningsmuligheder?

Hvert år er det vigtigt at gøre status over de foregående tolv måneder. Hvad kunne du gøre anderledes? Hvad vil du ændre? Hvilke mål vil du opnå?

Når du gør dette, kan du opstille en plan, over de mål du ønsker at nå for det næste år. Denne tankegang kan anvendes på din parkeringsplads, og afhængigt af det mål, du har i tankerne, er der meget, du kan gøre for at hjælpe med at øge ydeevnen for din parkeringsplads.

Strømlinede betalinger

Din parkeringsplads genererer indtægter fra flere kilder, fra betaling for parkering til yderligere tjenester, der hjælper brugere af din parkeringsplads.

Forbedring af brugeroplevelsen og integrering af en mere smidig proces for betaling for parkering, er med til at øge den hastighed, din parkeringsplads genererer indtægter på. Fra den traditionelle kontantbaserede betalingsmaskine til mere banebrydende betalingsmuligheder.

At kunne tilbyde de rigtige betalingsmuligheder for dine besøgende er afgørende. Om det betyder at bruge kontaktløse betalingsterminaler til at eliminere kødannelser eller app-baserede betalinger for at give dine kunder mere kontrol over deres parkering.

At gøre dette betyder færre fejl i betalinger, bedre betalingsoverholdelse og yderligere indtægter til din parkeringsplads. Desuden er det enkle ændriger at foretage – hurtige tweaks til et eksisterende system, der gør livet lettere for alle, der bruger din parkeringsplads.

Du kan endda bruge løsninger, der understøtter dit personale, såsom parkeringstilladelser til at skabe yderligere indtægter. Hvis du har ekstra pladser på dit parkeringsområde. kan du tildele disse pladser en parkeringstilladelse. Du kan sælge disse tilladelser til bilister eller andre virksomheder i området, der mangler en eller flere parkeringspladser.

Bedre forståelse

Det kan virke skræmmende at skulle tilføje nye løsninger til din parkeringsplads, især med de tilgængelige valgmuligheder. Heldigvis kan din parkeringsplads fortælle dig præcis hvad den har brug for.

Alle parkeringspladser genererer en enorm mængde data – lige fra hvor mange bilister der bruger din parkeringsplads, de foretrukne betalingsmetoder til mere detaljerede oplysninger så som brændstoftype.

De data din parkeringsplads genererer, kan bruges til at spore ændrede vaner, skiftende tendenser og nye krav. Disse data kan, når de forstås korrekt, være den perfekte styring, som en parkeringsplads har brug for.

  • Brændstofanalyse kan identificere ændringer i dine besøgendes vaner. Brugen af elbiler er stigende og efterspørgslen efter el ladestandere vokser. Hvis du ønsker at investere i el ladestandere, kan analyse af disse data hjælpe dig med at implementere ladestandere i den rigtige skala.
  • Betalingsdata identificerer hvordan folk betaler for parkering. Det giver dig mulighed for at justere dine betalingsmuligheder, fjerne dem, der ikke bliver brugt eller udvide betalingsmulighederne, for at give større bekvemmelighed.

At udnytte dine data korrekt, hjælper med at skabe en bedre parkeringsoplevelse, der er styret af indsigt og evnen til at ændre retning baseret på præcis information. Dette hjælper med at sikre, at du investerer i det rigtige område, så du ikke kun genererer flere indtægter, men bruger penge på den rigtige måde og sikrer, at din investering er langvarig.

Nye muligheder

At findpudse det, der allerede fungerer på din parkeringsplads er et fantastisk udgangspunkt. Men for virkelig at udvide indtjeningspotentialet for dit parkeringsområde, skal du se på hvilke andre tiltag du kan tage, udover blot at betale for parkering.

Introduktion af f.eks. opladning af elbiler kan hjælpe dig med at udnytte ny efterspørgsel, få nye besøgende til din parkeringsplads og øge antallet af besøgende (og i processen salget) mens du får adgang til ny betalt parkering og opladningsindtægter.

Hjælp din parkeringsplads med at nå sit fulde potentiale

En parkeringsplads har et væld af uudnyttet potentiale, som med de rigtige løsninger og support kan optimere dit parkeringsområde. Hos Avantpark forstår vi det pres virksomheder i hele Danmark er under og den værdifulde ressource, som en parkeringsplads kan være. Det er grunden til at vi samarbejder med dig, om at identificere styrkerne og potentialet på din parkeringsplads, før vi hjælper dig med at implementere de løsninger, der kan gøre din parkeringsplads mere brugervenlig og samtidig udnytte urealiseret indtægt.

Kontakt os hvis du vil finde ud af mere omkring administration af parkeringspladser, og hvordan det kan hjælpe din parkeringsplads med at realisere sit sande indtjeningspotentiale.

Take a look at more blogs

Avantpark

Styrken ved ANPR-data

(AutomatiskNummerPladeRegistrering) Succesfulde virksomheder har altid øje for fremtiden og prøver at forudsige tendenser og kundeadfærd for at få en fordel...

Read more

Det glemte aktiv? Få mest ud af dit parkeringsområde

En parkeringsplads kan være et overset aktiv, og her hjælper vi med at analysere, hvor du kan optimere, sikre et...

Read more
Parkeringsafgift

Undgå parkeringsafgift med ANPR-teknologi – Fremtiden for problemfri parkering

I løbet af de seneste måneder har der været en del debat og forvirring omkring parkeringsregler og afgifter i forbindelse...

Read more