Mere vækst for dig — mere tilfredshed hos dine kunder

I den stationære detailhandel bruges der stadig i dag betydeligt flere penge end online. Online detailhandelen vokser dog hurtigt: I 2019 blev der solgt varer på internettet for cirka 58 milliarder euro — cirka 44 gange så meget som i 2000. I samme periode voksede salget i den stationære detailhandel med kun 11,7 procent.  Selv om Corona-krisen har intensiveret denne effekt, har en ting været sikker i lang tid: Forbrugerne vælger i stigende grad bekvemmeligheden ved onlineshopping, mens stationære detailhandlere mister flere og flere andele — konkurrencepresset stiger.

Car Park Management
Car Park Management

Derfor er det så meget desto vigtigere at gøre shopping-oplevelsen så behagelig som muligt for dine kunder gennem komfort og merværdi. Din parkeringsplads er det første og sidste indtryk af din virksomhed — og derfor dit visitkort. En undersøgelse for nylig viste, at kunderne bruger næsten 4 dage om året med at parkere foran butikker. Og 59% af respondenterne sagde, at dårlig parkeringsmuligheder fører til, at de ikke mere besøger bestemte butikker. Dette viser, at en vellykket styring af dit parkeringsområde kan være den afgørende nøgle til succes på et stærkt konkurrencepræget marked.

Men hvilke værktøjer skal du bruge? Nye teknologier og analyser åbner op for en række muligheder for at optimere din kapacitet, øge salget og bæredygtig vækst.

 

Hvor vigtig er en dårlig placering?

Hovedårsagerne til et ineffektivt parkeringsområde er begrænset plads, belægning af eksterne brugere eller endda i forældet design af parkeringsspladserne:

  • Dårlig belysning kan forårsage sikkerhedsproblemer for dine kunder
  • Dårligt opstillede eller for få parkeringsautomater koster værdifuld tid
  • Dårlig skiltning på din parkeringsplads forårsager forvirring og unødvendige køer
  • En langsom, vedligeholdelseskrævende bom, der regelmæssigt fører til flaskehalse

Denne ineffektivitet skader alle involverede: Dine kunder er frustrerede, du mister værdifuld tid som ejer. Forestil dig effekten af, at hver parkeringsplads bliver optaget i yderligere 15 minutter, fordi man ikke kan finde parkeringsautomaten, skal vente ved udkørslen eller – endnu værre – nye kunders indkørsel hindres af køer. Når alt kommer til alt, har du brug for en gnidningsløs proces og et højt udsving af besøgende.

 

Nem implementering og måling af succes

Tid til at gøre livet lettere for dine kunder. Og du som ejer har kun fordele: Du og dine kunder sparer tid og nerver. Succesen med vores innovative administration af parkeringsområder kan De i øvrigt nemt konstatere: Før og efter sammenligninger viser, at antallet af parkeringssyndere og uautoriserede parkanter er faldende, processen på dit parkeringsområde er mere gnidningsløs, og dine kunder er mere tilfredse.

Læs mere...

Tom P-plads eller pengemaskine?

Har du en parkeringsplads, der ofte står tom, eller som er mere stille end ønsket? Der er faktisk måder at...

Read more

Undgå parkeringsafgift med ANPR-teknologi – Fremtiden for problemfri parkering

I løbet af de seneste måneder har der været en del debat og forvirring omkring parkeringsregler og afgifter i forbindelse...

Read more

Fremtidens Parkering – Når Teknologi og Bæredygtighed Mødes

Fremtidens parkering vil ikke blot være en plads, hvor vi parkerer vores biler. I stedet vil den blive en kombination...

Read more