Mere vækst for dig — mere tilfredshed hos dine kunder
I den stationære detailhandel bruges der stadig i dag betydeligt flere penge end online. Online detailhandelen vokser dog hurtigt: I 2019 blev der solgt varer på internettet for cirka 58 milliarder euro — cirka 44 gange så meget som i 2000. I samme periode voksede salget i den stationære detailhandel med kun 11,7 procent. Selv om Corona-krisen har intensiveret denne effekt, har en ting været sikker i lang tid: Forbrugerne vælger i stigende grad bekvemmeligheden ved onlineshopping, mens stationære detailhandlere mister flere og flere andele — konkurrencepresset stiger.
Derfor er det så meget desto vigtigere at gøre shopping-oplevelsen så behagelig som muligt for dine kunder gennem komfort og merværdi. Din parkeringsplads er det første og sidste indtryk af din virksomhed — og derfor dit visitkort. En undersøgelse for nylig viste, at kunderne bruger næsten 4 dage om året med at parkere foran butikker. Og 59% af respondenterne sagde, at dårlig parkeringsmuligheder fører til, at de ikke mere besøger bestemte butikker. Dette viser, at en vellykket styring af dit parkeringsområde kan være den afgørende nøgle til succes på et stærkt konkurrencepræget marked.
Men hvilke værktøjer skal du bruge? Nye teknologier og analyser åbner op for en række muligheder for at optimere din kapacitet, øge salget og bæredygtig vækst.
Hvor vigtig er en dårlig placering?
Hovedårsagerne til et ineffektivt parkeringsområde er begrænset plads, belægning af eksterne brugere eller endda i forældet design af parkeringsspladserne:
- Dårlig belysning kan forårsage sikkerhedsproblemer for dine kunder
- Dårligt opstillede eller for få parkeringsautomater koster værdifuld tid
- Dårlig skiltning på din parkeringsplads forårsager forvirring og unødvendige køer
- En langsom, vedligeholdelseskrævende bom, der regelmæssigt fører til flaskehalse
Denne ineffektivitet skader alle involverede: Dine kunder er frustrerede, du mister værdifuld tid som ejer. Forestil dig effekten af, at hver parkeringsplads bliver optaget i yderligere 15 minutter, fordi man ikke kan finde parkeringsautomaten, skal vente ved udkørslen eller – endnu værre – nye kunders indkørsel hindres af køer. Når alt kommer til alt, har du brug for en gnidningsløs proces og et højt udsving af besøgende.
Nem implementering og måling af succes
Tid til at gøre livet lettere for dine kunder. Og du som ejer har kun fordele: Du og dine kunder sparer tid og nerver. Succesen med vores innovative administration af parkeringsområder kan De i øvrigt nemt konstatere: Før og efter sammenligninger viser, at antallet af parkeringssyndere og uautoriserede parkanter er faldende, processen på dit parkeringsområde er mere gnidningsløs, og dine kunder er mere tilfredse.
Læs mere...
Styrken ved ANPR-data
Succesfulde virksomheder har altid øje for fremtiden og prøver at forudsige tendenser og kundeadfærd for at få en fordel i...
WeiterlesenDet glemte aktiv? Få mest ud af dit parkeringsområde
En parkeringsplads kan være et overset aktiv, og her hjælper vi med at analysere, hvor du kan optimere, sikre et...
WeiterlesenNyt år, nye indtjeningsmuligheder? – Skal din p-plads generere flere indtægter?
Hvert år er det vigtigt at gøre status over de foregående tolv måneder, hvad kunne du gøre anderledes? Hvad vil...
Weiterlesen