Konkurrencefordel via bedre kundeoplevelser

Alle ved det – En positiv og unik kundeoplevelse betyder tilfredse kunder. Tilfredse kunder betyder igen et højere salgspotentiale.

Hvordan skaber man, som virksomhed, en enestående kundeoplevelse, der endda overgår konkurrenternes? Uanset om det er et supermarked, hotel, fitnesscenter, hospital, restaurant? Vi vil gerne hjælpe dig med netop denne kerneopgave. For os hos Avantpark begynder kundeoplevelsen ikke først, når kunderne kommer ind i din forretning, men allerede når kunden kører ind på din parkeringsplads.

Fortiden

Lang søgen efter en fri parkeringsplads på en overfyldt parkeringsplads. Irriterende flaskehalse foran en parkeringsbom. En parkeringsbillet, der skal opbevares omhyggeligt, eller som koster et højt engangsbeløb i tilfælde af tab. En parkeringsskive, der utilsigtet kan glemmes. Diskussioner med p-vagter på stedet.

Fremtiden

Effektiv administration af parkeringspladser med vores cloud-baserede alt-i-én-løsning, alt fungerer uden stress for dine kunder via nummerpladegenkendelse.

Parkeringsområdekontrol

Man kan kun parkere på din parkeringsplads i et vist tidsrum, fordi du vil sikre, at kun dine kunder og ikke uautoriserede parkanter bruger dit parkeringsområde. Kontroller dette pålideligt og helt automatisk ved hjælp af vores system. Scannere registrerer nummerpladen på et køretøj, hver gang kunderne kører ind og ud på din parkeringsplads, selvfølgelig, alt sammen i overensstemmelse med GDPR. Den beregnede parkerings tid sammenlignes med den maksimale parkerings tid, som du har indstillet. I tilfælde af en parkeringsovertrædelse registrerer vi køretøjets ejer og sender en betalingsanmodning.

Styring af parkeringsområder

Eller administrerer du din parkeringsplads, hvilket betyder, at du opkræver et vist beløb for parkering på du parkeringsområde? Heller ikke et problem. Når kunden kører ind på dit parkeringsområde, registrerer vores scannere med høj opløsning enhver nummerplade. Ved afslutningen af parkeringen kan kunden så bekvemt betale ved at indtaste en nummerplade på vores automater på stedet eller via en af de tilgængelige parkeringsapps. Ved udkørsel kontrollerer scanneren, om parkering af det pågældende køretøj faktisk er betalt med det korrekte beløb.

Hvad har begge tilfælde til fælles?

Du giver dine kunder en gnidningsløs og bom-fri parkeringsoplevelse. Allerede ved indkørsel på dit parkeringsområde skal der ikke ventes, holdes eller trækkes en billet ved en bom. Kunden kan bare køre ind. Kunden skal heller ikke være opmærksom på at opbevare en parkeringsbillet eller indstille en parkeringsskive. Kunden kan parkere bekvemt og komme ind i din butik uden bekymringer og stress. På denne måde overskygges kundens oplevelse ikke af negative oplevelser på parkeringspladsen, men begynder direkte med en positiv oplevelse — i modsætning til hos dine konkurrenter, som i givet fald stadig stoler på analog styring af parkeringspladser med alle dens forhindringer.

 

Sammen kan vi finde det bedste koncept til din parkeringsplads

Skil dig ud fra konkurrenterne ved hjælp af Avantpark og skab en unik og problemfri kundeoplevelse — lige fra starten af.

Take a look at more blogs

Få mest ud af dit parkeringsområde

Det glemte aktiv? Få mest ud af dit parkeringsområde

En parkeringsplads kan være et overset aktiv, og her hjælper vi med at analysere, hvor du kan optimere, sikre et...

Weiterlesen
Parkering

Nyt år, nye indtjeningsmuligheder? – Skal din p-plads generere flere indtægter?

Hvert år er det vigtigt at gøre status over de foregående tolv måneder, hvad kunne du gøre anderledes? Hvad vil...

Weiterlesen
Parkeringsafgift

Undgå parkeringsafgift med ANPR-teknologi – Fremtiden for problemfri parkering

I løbet af de seneste måneder har der været en del debat og forvirring omkring parkeringsregler og afgifter i forbindelse...

Weiterlesen