Sales Manager – Løsningssalg

Vi søger dig

Som har god erfaring med salg, også opsøgende salg og hvor dine kunder vil beskrive dig som drevet og løsningsorienteret i din måde at arbejde på. Som person er du resultatorienteret, sætter høje mål for dig selv og arbejder hårdt for at nå disse. Din motivation ligger i muligheden for at udvikle dig som person og igennem tæt samarbejde med dine kunder udvikle disse for at opnå det bedste fælles resultat.

Ydermere er du struktureret og omhyggelig i dine arbejdsmetoder, da du går op i at udføre et godt stykke arbejde.

I din rolle som Sales Manager hos os, taler du dagligt med mange kunder og du er ikke bange for at tage det første skridt i en samtale. Du får energi af socialt samvær med nye mennesker og nyder at have mange kontaktpunkter. Du har gode sociale kompetencer og er god til at opbygge langvarige relationer.

Arbejdsopgaver

I rollen som Sales Manager er du primært ansvarlig for at tiltrække nye kunder indenfor den danske ejendomsbranche.

Du bliver en del af et team bestående af seks medarbejdere, og du refererer direkte til vores Head of Sales.

I din rolle har du det overordnede ansvar for hele salgsprocessen lige fra præsentation og identifikation af nye potentielle kunder til tilbudsskrivning og indgåelse af kontrakter.

Gennem regelmæssige besøg og løbende kontakt med dine kommende kunder, opretholder du et højt aktivitetsniveau indenfor din region.

Stillingen er en fuldtidsstilling og foregår fra det smukke Hørsholm, nord for København og tæt på motorvejen og offentlig transport. Vi er netop flyttet til ny istandsatte og lyse lokaler.

Uddannelse, erfaring og personlige egenskaber

  • Mindst 3-års dokumenteret erfaring med salg
  • Højt drive
  • Fortrolig med kold Kanvas
  • Kontakter i ejendomsbranchen vil være en fordel
  • Du befinder dig godt med at arbejde i et internationalt miljø
  • Fortrolig med Office-pakken og CRM-systemer
  • Dansk og Engelsk i skrift og tale
  • B-kørekort
  • Erfaring fra ejendoms- eller sikkerhedsbranchen er en fordel

 

Vi tilbyder arbejde i en succesfuld og hurtigvoksende international virksomhed med gode udviklingsmuligheder. Du vil i dit daglige arbejde blive supporteret af vores salgssupport med oplæg, færdiggørelse af kontrakter vedligeholdelse mm.

Udover din grundløn tilbydes du også et favorabelt bonussystem, firmabil, computer og mobiltelefon.

Passer beskrivelsen på dig?

Så tøv ikke med at sende os en ansøgning samt CV allerede i dag til: [email protected], Att: Dan Kirk

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Sales Dan Kirk, [email protected] eller på tlf. 51 25 89 71

Samtaler vil blive afholdt løbende.

Avantpark Danmark er et registreret varemærke ejet af Parking Solutions Danmark ApS. Virksomheden er etableret i 2021 i Danmark, men medbringer næsten 20 års erfaring fra vores engelske moderselskab, Parkingeye, som er Englands største parkeringsselskab med mere end 5.000 parkeringspladser under administration og mere end 4 mio. daglige parkeringstransaktioner. Vi sælger moderne op tilpassede løsninger indenfor digital parkering, og er efter knap 3 år allerede bredt repræsenteret i hele landet.

 

Vi søger dig som er:

  • Udavendt og smilende, også i telefonen.
  • Kan holde styr på mange bolde og holde hovedet koldt.
  • Du kan stå fast i ”modvind” og tager alle opkald med et smil, både de gode og knap så gode.
  • Teamplayer der kan lide at løfte holdet og som gerne vil bidrage til den fælles succes.

Derudover forventer vi at du er:

  • Dygtig på telefonen og har erfaring med at tale med folk.
  • At Officepakken ved du hvad er.
  • Selvstartende og motiverende at være sammen med.
  • Erfaring med rollen som Kundeservice medarbejder.
  • Erfaring med Freshdesk vil være en fordel.
  • Du taler og skriver dansk flydende og har gode engelsk egenskaber.

Rollen referer til vores Head of Operations, men Customer Service Teamet fungere i det daglige som en selvstyrende gruppe med stor indflydelse på beslutninger (afgørelser) og arbejdsgange. Vi tilbyder konkurrencedygtig løn, pension, sundhedsordning og mulighed for hjemmearbejdsdage. Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt – men vi venter gerne på den helt rigtige kandidat.

 

Send din ansøgning til [email protected]

Avantpark har til huse i det smukke Hørsholm nord for København lige ved motorvejen og tæt ved offentlig transport. Vi bor i et ny istandsat kontormiljø i et råt industrielt design. Vi har IT værktøjerne i orden og har et fantastisk kompetent og humoristisk team. Hos os er trivsel i højsædet og for os er det vigtigt at man føler som en vigtig del af vores alles hverdag. Vi har en uhøjtidlig tone men er top professionelle omkring vores virksomhed, vores mål og vores kunder. Vi er 100% digitale i vores tilgang til parkeringsløsninger og er derfor ikke som de andre P-selskaber på markedet i Europa. Vi er ejet af Parkingeye fra England, der er Englands største parkeringsselskab og som støtter os på vores rejse i at blive Danmark bedste parkeringspartner både for kunderne og parkanterne.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte vores Head of Operations Martin Stolpe-Thomsen – 9310 1293 eller via mail [email protected]