Sales Manager Sjælland

Som en af de førende udbydere af digitale parkeringsløsninger hjælper vi detailhandlere, serviceudbydere, finansielle institutioner og mange flere med at drage fordel af digitaliseringen af parkeringsprocesser.

Ved anvendelse af IT teknologi til at scanne nummerplader på køretøjer, som kører ind på et parkeringsområde, kan man nemt administrere og optimere brugen af et parkeringsområde.

Vi er med til at lave smartere parkeringsaftaler med ANPR (Nummerpladescanning med kamera) så vi gør brugeroplevelsen bedre for bilisten, samt skaber bedre økonomi for vores kunder.

Med digital parkering fra Avantpark for kunden fuld kontrol og viden – 24/7 – over sit p-område og samtidig mulighed for løbende at optimere brugen af og indtjeningen på området.

Ingen P- vagter – Ingen P-skiver – mindre administration.
Nok den mest fordelagtige løsning for bilisten der parkerer, og dermed også “win” for vores kunder, som kan fokusere på deres kernekompetencer uden utilfredse kunder grundet P-bøder.

Avantpark Danmark tilbyder markedets fremmeste, digitale løsning. Det er slut med de gamle mærkater og gæstelicenser i forruden, da vi udfører al kontrol med en automatisk, scanner-baseret nummerpladegenkendelse. Den såkaldte ANPR-teknologi.

Dit primære arbejde bliver at forhandle og sælge vores SaaS-løsning. Du vil blive ansvarlig for hele salgsprocessen lige fra den første kontakt, præsentation og identifikation af nye potentielle kunder til tilbudsskrivning og indgåelse af kontrakter inden for din region.

Vi har allerede en fyldig pipeline og en masse leads, som ligger og venter på dig.

Du bliver en del af et team bestående af seks medarbejdere, og du refererer direkte til vores Managing Director.

Arbejdet vil foregå hjemmefra eller fra vores hovedkontor i Hørsholm. Vi arbejder efter ”Frihed under ansvar”, så længe du når dine KPI’er.

Dine ansvarsområder

  • Udarbejdelse af tilbud til nye samt eksisterende kunder
  • Vedligeholdelse af kundeportefølje
  • Afholdelse af møder med små og store virksomheder samt sideløbende dialog og optimering via telefon og e-mail

Helt konkret forestiller vi os,

  • Mindst 3-års dokumenteret erfaring med salg
  • Fortrolig med kold kanvas og dernæst opfølgende kontakt
  • Du befinder dig godt med at arbejde i et internationalt miljø
  • Fortrolig med Office-pakken og CRM-systemer
  • Dansk og engelsk i skrift og tale
  • Kørekort B
  • Højt drive og løsningsorienteret

Det er en fordel, men ikke et must, hvis du har

  • Brancheerfaring eller kontakter i ejendoms- og/eller sikkerhedsbranchen

Vigtigst af alt er, at du er åben, har godt humør og er villig til at indgå i et team, hvor vi alle er på en læringsrejse og gør alt for at få enderne til at mødes og levere en god service.

Du tilbydes arbejde i en succesfuld og hurtigvoksende international virksomhed med gode muligheder for at udvikle dig både fagligt og personligt og være med til at præge virksomhedens fremtid.

Vi tror på, at medindflydelse, selvstændighed og fleksibilitet i jobbet giver tilfredse medarbejdere og gode resultater.

Udover din grundløn tilbydes du også et favorabelt bonussystem, firmabil, computer og mobiltelefon.

Avantpark Danmark er et registreret varemærke ejet af Parking Solutions Danmark ApS. Virksomheden er etableret i 2021 i Danmark, men medbringer næsten 20 års erfaring fra vores engelske moderselskab, Parkingeye, som er Englands største parkeringsselskab med mere end 5.000 parkeringspladser under administration og mere end 4 mio. daglige parkeringstransaktioner.

Vi er løsningsorienterede og har altid fokus på den gode innovative løsning. Vores praktiske baggrund gør os i stand til at se helheden, så vi kan designe, projektere og rådgive løsninger, der rent praktisk kan lade sig gøre.

Hvis du stadig læser med og synes det lyder spændende, så fortsæt dialogen med Tine fra HR-bureauet, mobil 2072-8822, som bistår med rekrutteringen. Send din ansøgning og CV til [email protected] og skriv ”AM Sjælland” i emnefeltet. Vi glæder os til at møde dig!