Vi søger dig som er:

  • Udavendt og smilende, også i telefonen.
  • Kan holde styr på mange bolde og holde hovedet koldt.
  • Du kan stå fast i ”modvind” og tager alle opkald med et smil, både de gode og knap så gode.
  • Teamplayer der kan lide at løfte holdet og som gerne vil bidrage til den fælles succes.

Derudover forventer vi at du er:

  • Dygtig på telefonen og har erfaring med at tale med folk.
  • At Officepakken ved du hvad er.
  • Selvstartende og motiverende at være sammen med.
  • Erfaring med rollen som Kundeservice medarbejder.
  • Erfaring med Freshdesk vil være en fordel.
  • Du taler og skriver dansk flydende og har gode engelsk egenskaber.

Rollen referer til vores Head of Operations, men Customer Service Teamet fungere i det daglige som en selvstyrende gruppe med stor indflydelse på beslutninger (afgørelser) og arbejdsgange. Vi tilbyder konkurrencedygtig løn, pension, sundhedsordning og mulighed for hjemmearbejdsdage. Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt – men vi venter gerne på den helt rigtige kandidat.

 

Send din ansøgning til [email protected]

Avantpark har til huse i det smukke Hørsholm nord for København lige ved motorvejen og tæt ved offentlig transport. Vi bor i et ny istandsat kontormiljø i et råt industrielt design. Vi har IT værktøjerne i orden og har et fantastisk kompetent og humoristisk team. Hos os er trivsel i højsædet og for os er det vigtigt at man føler som en vigtig del af vores alles hverdag. Vi har en uhøjtidlig tone men er top professionelle omkring vores virksomhed, vores mål og vores kunder. Vi er 100% digitale i vores tilgang til parkeringsløsninger og er derfor ikke som de andre P-selskaber på markedet i Europa. Vi er ejet af Parkingeye fra England, der er Englands største parkeringsselskab og som støtter os på vores rejse i at blive Danmark bedste parkeringspartner både for kunderne og parkanterne.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte vores Head of Operations Martin Stolpe-Thomsen – 9310 1293 eller via mail [email protected]