Vi tager os af dit parkeringsområde Med os får du fuld kontrol over og viden om dit parkeringsområde. Derudover kan du øge din indtjening samtidigt med at du får flere tilfredse brugere og kunder. Kontakt Unsere Leistungen Vores internationale samarbejdspartnere. DIGITAL PARKERING Fuldautomatisk, brugervenligt og GDPR sikkert Scanning af nummerplader Alle køretøjer bliver automatisk scannet ved hver ind- og udkørsel. Kontrolafgift Alle køretøjer der overtræder de gældende regler bliver automatisk identificeret og pålagt en parkeringsafgift. Kundeservice Avantpark yder altid en professional og imødekommende kundeservice. GDPR Alle data behandles i overenstemmelse med de til enhver tid gældende GPDR regler. Fuld kontrol & større viden Med en digital parkeringsløsning sikres både fuld kontrol over og viden om brugen af det det pågældende parkeringsområde. Kontakt 24/7 OVERVÅGNING Fuldautomatisk og digital parkeringskontrol Automatisk registrering af alle ind- og udkørende kørertøjer Automatisk identifikation af ulovlige parkanter. Nem registrering af lovlige kort- og langtidsparkanter Ingen brug af parkeringsskiver Ingen brug af parkeringsvagter Parkeringsområdet kontrolleres alle døgnets 24 timer. ANALYSE I REALTID Kun det, der måles, kan forbedres Indsamling og analyse af en bred vifte af parkeringsoplysninger Værdifulde indsigter og identifikation af optimeringspotentialer Vi rådgiver dig gerne i denne henseende! Kontakt VORES KUNDER Vores løsning, universelt anvendelig Detailhandel Fitness centre Ejendomsselskaber Forlystelsesparker Hoteller Restauranter Kontakt Sammen kan vi opnå bedre resultater. Med en digital parkeringsløsning fra Avantpark, oplever vores kunder typisk en betydelig forbedring i overholdelse af de pågældende parkeringsregler, en bedre udnyttelse af deres parkeringsområde, en større kundetilfredshed samt et større indtjeningsgrundlag og reducerede driftsomkostninger. Statistisk set kan vi se følgende forbedringer: 80% parkeringspladsens brugere overholder de gældende parkeringsbetingelser (inden for 3 måneder) 40% flere parkeringspladser tilgængelig (inden for 6 måneder) 25% Øget kundetilfredshed Kontakt os Er du interesseret i en digital løsning til dit parkeringsområde? Så er du/I velkommen til at kontakte os, så vi sammen kan optimere og samtidigt minimere din/jeres administration af jeres parkeringsområde – uanset om dit område er et parkeringshus eller en parkeringsplads, og uanset hvilken branche du er beskæftiget i. Alt efter behov og ønsker kommer vi gerne med et uforpligtende oplæg på hvordan I kan få mest muligt ud af jeres parkeringsområde. Du/I kontakter os nemmest ved at udfylde formularen på denne side eller ringe fra mandag til fredag fra 9-16 på telefonnummer: 93 40 40 37 Har I yderligere spørgsmål, besvarer vi med glæde disse. Hvordan kan vi annullere en allerede udstedt parkeringsafgift? Allerede udstedte Parkeringsafgifter kan let annulleres! Sammen kan vi udarbejde et regelsæt som indeholder klare retningslinjer for betalingsanmodninger. Kan vi udstede tidsbaserede parkeringstilladelser, f.eks. til håndværkere, ansatte eller beboere? I kan til enhver tid udstede tidsbaserede parkeringstilladelser. I har mulighed for at udstede kort- eller langtidsparkeringstilladelser. Dette foregår ved at logge ind på vores online Webportal, og herigennem udstede den ønskede tilladelse. I kan altid kontakte vores Account Management-team vedrørende spørgsmål og andet. Kan vi beslaglægge ulovligt parkerede biler? Med vores klare skiltning og nummerpladegenkendelses undgår I at ty til ekstreme foranstaltninger såsom beslaglæggelse af køretøjer. Hvad er de etiske og almene regler for brug af kamerabaseret kontrol? Ved at benytte kamerabaseret kontrol ved nummerpladegenkendelse, beskytter I som virksomhed jeres kunder og brand. Vores løsning giver jer følgende fordele: 1. Intet behov for ansættelse og administration af kontrolpersonale 2. Ingen trafikale flaskehalsproblemer grundet den lette ind- og udkørelse på området 3. Intet behov for brug af parkeringsskive 4. Kun uautoriserede parkanter sanktioneres 5. Vi står for al kommunikation ved betalingsanmodninger, og udsender anmodninger digitalt eller via post i vores navn. Jeres brand og omdømme er beskyttet! Avantparks service - hvad er det der gør os unik? I over 15 år har vi med stor succes udarbejdet skræddersyet løsninger til vores kunder. Vores automatiseret parkeringskontrol, gør det os muligt at forhindre ulovlige parkanter og deraf forbedre jeres kunders parkeringsoplevelse. Vores store erfaring og tekniske ekspertise giver jer den bedst mulige parkeringsløsning! Hvem er ansvarlig for opsætning og installation af løsningen? Vi tager os af opsætningen og installationen - fra start til slut! I samråd med jer planlægger og organiserer vi løsningen, og ved behov bistår vi også ved diverse el-installationer. Hvordan fungerer Avantpark? Vores mission er at skabe perfekte løsninger til vores kunder! Vores innovative teknologi giver jer en automatiseret og regelbaseret kontrol af jeres parkeringsområde. Sammen skaber, og definerer vi reglerne og udformningen. Ydermere, har I altid fuld kontrol!