Moxy Hotel Edinburgh Airport

Moxy Hotels er udviklet til rejsende, der søger prisvenlige hotelovernatninger uden at gå på kompromis med kvalitet og stil. Hotellet appellerer til unge og unge af sind ved at tilbyde store, sociale fællesområder fyldt med underholdning, som bruges lige så meget af hotellets overnattende gæster som af lokalbefolkningen. 

Efter i længere tid at have været plaget af uautoriseret brug af deres parkeringsområde, som i øvrigt dels hindrede adgangen til hotellet og dels påvirkede sikkerheden omkring hotellet, var der brug for at finde en bedre løsning til at styre hotellets parkeringsareal.  

“Vores parkeringsplads var ofte overrendt med uautoriserede brugere, som simpelthen efterlod deres biler hos os i stedet for at parkere på den officielle lufthavnsparkering. Udover at det fratog værdifulde pladser for hotellets overnattende gæster, forhindrede det også de gæster som brugte vores faciliteter i dagtimerne i at kunne parkere på området. Alt sammen med til at begrænse vores indtjeningspoten-tiale,” fortæller Julie Wilson, der er General Manager I Moxy Hotel Edinburgh Airport.

 

Avantpark

Begrænset plads og adgang

Eftersom hotellet befinder sig i et lufthavnsområde, sker det ofte at de rejsende parkerer deres køretøjer i længere tid på området og ikke nødvendigvis i de dertil indrettede P-båse. Det kan f.eks  være på vejen op til hotellet, hvilket dels besværliggører adgangen til selve hotellet og dels forhindrer eventuelle udrykningskøretøjer i at kunne komme frem.  

Med 230 værelser og adgang til blot 64 parkeringspladser er det vigtigt at sikre at kun autoriserede brugere kan benytte parkeringsområdet. Det er nøglen til, at hotellet fortsat kan give en god og effektiv service til deres gæster. 

Simpel og effektiv parkeringsløsning

Med hotellets parkeringsproblemer, som tydeligt havde konsekvenser for både kundeoplevelsen og indtjeningen, var Avantpark nødt til at sikre at hotellet igen fik fuld kontrol over deres parkeringsområde.  

Ved at introducere Avantparks ANPR-system, som automatisk registrerer alle ind- og udgående køretøjer, gav det et bedre overblik over brugen af parkeringspladserne og dermed mulighed for at fjerne ubudne parkanter på området. Gæsterne kan nu i ro og mag registrere deres køretøj ved hjælp af tablets i receptionen eller QR-koder på værelserne og dermed sikre sig en autoriseret parkering. Det eneste de skal sikre sig, er at de har registreret deres køretøj inden de forlader parkeringsområdet. Dette gælder ligeledes for de gæster, som kun besøger hotellets andre faciliteter, såsom cafe eller restaurant.  

Skulle det imidlertid ske, at en gæst glemmer at registrere deres køretøj før de kører ud, er der tilknyttet et back-end system, som efterfølgende kan afhjælpe problemet. Gæsten skal blot henvende sig til Avantpark og dokumentere at de har været gæst på hotellet, så sørger Avantpark for at gæsten ikke får en kontrolafgift. 

Ved at lade Avantpark stå for alle kundehenvendelser/klager vedrørende parkering og ved at lade gæsterne selv stå for registreringen og eventuel betalingen for deres parkering, frigøres værdifuld tid for personalet, så de kan koncentrere sig om at servicere gæsterne og tilbyde dem nogle af hotellets andre ydelser eller tilbud.   

Før det nye parkeringssystem gik i luften sørgede Avantpark for, gennem intern træning og support, at personalet forstod systemet og var i stand i stand til at instruere gæsterne i brugen af det.  Denne del har helt klart gjort at Moxy oplevede en nem og smertefri overgang til det nye digitale parkeringssystem. 

“Fra det øjeblik, vi mødtes med Avantpark-teamet, har de været hjælpsomme hele vejen igennem processen – fra at informere os om vores muligheder til at afklare og afmystificere nogle af de tekniske aspekter omkring systemet. Det blev hurtigt klart for os, at vi havde brug for nogle klare parkeringsregler på området og en mulighed for at håndhæve disse uden brug af fysiske P-vagter. Det var blandt andet den løsningskombination der gjorde, at vi valgte netop Avantpark som samarbejdspartner,” siger Julie afslutningsvis.

Avantpark
  • Vores parkeringsplads var ofte overrendt med uautoriserede brugere, som blot ville efterlade deres biler hos os i stedet for at betale for den officielle lufthavnsparkering.

    Julie Wilson, General Manager

    Moxy Hotel

    Vores kunder

    • Hilton logo
    • Moxy Hotels logo
    • DanHostel logo
    • Zleep Hotels logo
    • Marriot logo

    Kontakt Salg

    Lad os sammen finde ud af hvordan vi kan forenkle og effektivisere jeres parkeringsløsning.

    Med vores mange års erfaring i branchen er vi i stand til at udvikle løsninger til et utal af parkeringsudfordringer og ønsker. Uanset om det drejer sig om at begrænse antallet af uautoriserede parkanter, et ønske om øget indtjening og data på P-området eller det blot drejer sig om at give parkanterne en bedre brugeroplevelse, så står Avantpark klar til at yde Jer en professionel rådgivning. Vi guider jer gennem hele processen, fra analysefase til konkret opsætning af udstyr, skilte og administration.

    Udfyld venligst formularen på denne side, så kontakter vi jer hurtigst muligt. Alternativt kan I ringe til os på +45 93404037 mandag til fredag fra 08.30-16.00.