Project Assistant til hurtigvoksende parkeringsselskab i Hørsholm. Opstart hurtigst muligt.

Avantpark søger en Project Assistant, som kan håndtere mange bolde i luften og samtidig bevare et overblik hos Danmarks nyeste og smarteste parkeringsoperatør.

Det er slut med de gamle mærkater og gæstelicenser i forruden, da vi udfører al kontrol med en automatisk, scanner-baseret nummerpladegenkendelse. Vi er 100 % digitale.

Ved anvendelse af IT-teknologi til at scanne nummerplader på køretøjer, som kører ind på et parkeringsområde, kan man nemt administrere og optimere brugen af et parkeringsområde.

Vi har travlt og skal have forstærket vores Operations team med en stærk og arbejdsom profil. Du skal kunne arbejde i grænselandet imellem salg og levering. Du skal sætte en ære i at følge opgaverne til dørs, og du skal have mod på at tage mere og mere ansvar i din rolle.

Vi tilbyder en selvstændig stilling i en vækstvirksomhed, hvor der er fart på hver dag, og hvor der ikke er langt fra tanke til handling.

Du bliver en del af et team bestående af syv medarbejdere, og du refererer direkte til vores Head of Operations.

Dine opgaver vil blandt andet omfatte:

  • Understøtte større og mindre projekter hos vores kunder
  • Ajourføre installationsplaner i samarbejde med kunden, teamet og sælgerne
  • Onboarde kunderne og deres brugere
  • Sikre korrekt opsætning i vores systemer
  • Ad hoc-opgaver for opnåelse af afdelingens mål
  • Besvare vores online support med tekniske problemer (Kun for kunderne, ikke brugere)
  • Sikre forståelse hos kunderne med deres løsning og bistå med en god igangsætning
  • Kvalitetskontrol af den designede løsning

samt:

  • Være back-up for vores anden Project Assistant og vores Project Managers
  • Holde kontakten med vores bagland i UK

Helt konkret forestiller vi os:

  • Du har 3+ års erfaring med projektledelse af SaaS / IT-projekter
  • Du har nemt ved at sætte dig ind i tekniske problemstillinger og lettere tekniske spørgsmål
  • Du taler et godt, teknisk engelsk
  • Du kan holde hovedet koldt og bevare overblikket
  • Du har kørekort B, da du også får dage på landevejen
  • Ren straffeattest skal vises, da vi arbejder med personfølsomt materiale

Det er en fordel, men ikke et must, hvis du har:

  • Kendskab til Hubspot, Freshdesk eller andre CRM-systemer
  • Let til latter og møder dagen med et smil

Vigtigst af alt er, at du er åben, har godt humør og er villig til at indgå i et team, hvor vi alle er på en læringsrejse og gør alt for at få enderne til at mødes og levere en god service.

Du tilbydes arbejde i en succesfuld og hurtigvoksende international virksomhed med gode muligheder for at gøre karriere lokalt eller i Europa samt medvirke til at præge virksomhedens fremtid.

Vi tror på, at medindflydelse, selvstændighed og fleksibilitet i jobbet giver tilfredse medarbejdere og gode resultater.

Udover løn efter kvalifikationer tilbydes du også stor fleksibilitet, frihed under ansvar, pensionsordning, firmabil, computer og mobiltelefon.

Avantpark Danmark er et registreret varemærke ejet af Parking Solutions Danmark ApS. Virksomheden er etableret i 2021 i Danmark, men medbringer næsten 20 års erfaring fra vores engelske moderselskab, Parkingeye, som er Englands største parkeringsselskab med mere end 5.000 parkeringspladser under administration og mere end 4 mio. daglige parkeringstransaktioner.

Vi er løsningsorienterede og har altid fokus på den gode innovative løsning. Vores praktiske baggrund gør os i stand til at se helheden, så vi kan designe, projektere og rådgive løsninger, der rent praktisk kan lade sig gøre.

Hvis du stadig læser med og synes det lyder spændende, så fortsæt dialogen med Tine fra HR-bureauet, mobil 2072-8822, som bistår med rekrutteringen. Vi vil gerne ansætte dig hurtigst muligt og afholder også samtaler i juli.  Vi glæder os til at høre fra dig!