Hotel & Restaurant
Hotel og restaurationsbranchen står overfor et stigende pres for at præstere da branchen dels er meget konjunkturfølsom og dels udsat for hård konkurrence om at vinde kundernes gunst. Derfor er det vigtigt, at man konstant ser på mulighederne for dels at øge kundetilfredsheden, forbedre konkurrenceevnen og samtidigt optimere indtjeningen.
Avantpark arbejder med mange af de store navne indenfor hotel- og restaurationsbranchen. Vi har hjulpet hundredvis af kunder med at omdanne deres parkeringsplads fra en overset enhed til et kraftfuldt aktiv, der hjælper med at forbedre både kunde/gæsterejsen og økonomien. Takket være vores omkostningsneutrale digitale løsninger er det langt nemmere at administrere og optimere brugen af det pågældende parkeringsområde.
Explore more
Hotelspecialister indenfor parkeringsadministration
Førsteklasses service på dit hotel begynder i det øjeblik, dine gæster kører ind på parkeringspladsen, og det sidste indtryk sker, når de kører ud igen – uanset hvor stor en indsats dit team har ydet i mellemtiden. Gæsteklager er naturligvis forbundet med lang administrationstid og kan i den grad skade et hotels omdømme. Parkeringsrelaterede gæstefrustrationer spænder fra nedbrud af betalingsautomater, forældede bomme og til manglende ledige pladser, som følge af uautoriserede parkeringer på området.
Som eksperter indenfor parkering til hotelsektoren oplever vi ofte at netop parkering bliver overset, som en vigtig del af den samlede gæsteoplevelse. Men takket være ny teknologi, såsom ANPR har det aldrig været nemmere at få et fuldt overblik over ens parkeringsområde, samt at administrere det, således at gæsterne får en ubesværet og førsteklasses oplevelse.
- ANPR-automatisering sikrer en nem og problemfri brug af parkeringsområdet.
- Vores betalingsautomater gør det nemt at betale for sin parkering uden behov for fysiske p-biletter.
- Kontant-/billetløse betalingsløsninger såsom betalingsapps eller QR koder skaber det ultimative frie parkeringsflow, hvor gæsterne uden bekymring kan køre ind og ud af området.
Intelligent Parkeringsløsning for Moxy Hotel…
Avantpark blev hyret ind til at hjælpe med at ændre en dårlig parkeringsadfærd på Moxy’s parkeringsområde. Ved at introducere et simpelt ANPR-system, blev misbruget reduceret betragteligt, samtidigt med at det bevarede den smarte, tilbagelænede, skæve stemning, som Moxy-hotellerne er kendt for at have.
“Fra det øjeblik, vi mødtes med Avantpark-teamet, har de været hjælpsomme hele vejen igennem processen – fra at informere os om vores muligheder til at afklare og afmystificere nogle af de tekniske aspekter omkring systemet,” – Julie Wilson, General Manager

Lad os sammen finde ud af hvordan vi kan forenkle og effektivisere jeres parkeringsløsning.
Med vores mange års erfaring i branchen er vi i stand til at udvikle løsninger til et utal af parkeringsudfordringer og ønsker. Uanset om det drejer sig om at begrænse antallet af uautoriserede parkanter, et ønske om øget indtjening og data på P-området eller det blot drejer sig om at give parkanterne en bedre brugeroplevelse, så står Avantpark klar til at yde Jer en professionel rådgivning. Vi guider jer gennem hele processen, fra analysefase til konkret opsætning af udstyr, skilte og administration.
Udfyld venligst formularen på denne side, så kontakter vi jer hurtigst muligt. Alternativt kan I ringe til os på +45 93404037 mandag til fredag fra 08.30-16.00.