Hotel & Restaurant

Hotel og restaurationsbranchen står over for et stigende pres for at præstere, da branchen er følsom for konjunkturer, der er hård konkurrence og kundernes efterspørgsel er ligedeles under konstant udvikling. Derfor er det vigtigt, at man ser på enhver mulighed for, at øge kundetilfredshed mens man er konkurrencedygtig og kan maksimere omsætningen.

Avantpark arbejder med mange af de store navne indenfor hotel- og restaurationsbranchen. Vi har hjulpet hundredvis af kunder med at omdanne deres parkeringsplads fra en overset enhed til et kraftfuldt aktiv, der hjælper med at forbedre kunderejsen. Takket være vores omkostningsneutrale løsninger har det aldrig været nemmere at administrere din parkeringsplads, og vi kan give dig midlerne til at levere en behagelig oplevelse til dine gæster, hver gang de besøger.

Læs mere om vores
løsninger

  • Dan Hostel
  • Zleep Hotels
  • Marriot

Hotelspecialister indenfor parkeringsadministration 

Førsteklasses service på dit hotel begynder i det øjeblik, dine gæster kører ind på parkeringspladsen, og det sidste indtryk sker, når de kører ud igen – uanset hvor stor en indsats dit team har ydet i mellemtiden. Kundeklager er naturligvis forbundet med lang administrationstid og kan i den grad skade dit omdømme. Parkeringsrelaterede kundefrustrationer spænder fra nedbrud af betalingsautomater, forældede bomme til manglende ledige pladser, da parkeringspladsen er optaget af uautoriserede brugere. 

Som eksperter indenfor hotelsektoren ser vi alt, men parkeringspladser bliver ofte overset som en central del af den samlede kundeoplevelse. Men takket være ny teknologi såsom ANPR har det aldrig været mere enkel at administrere din parkeringsplads og tilbyde dine kunder en sømløs, førsteklasses oplevelse. 

  • ANPR-automatisering sikrer en problemfri og sømløs parkeringsplads til alle dine brugere
  • Vores betalingsautomater er automatiserede til at fungere uden billetter med valg af betalingsmuligheder, hvilket giver en ekstremt effektiv betalingsoplevelse
  • Kontantløse betalingsløsninger skaber det ultimative frie flow, hvor gæsterne kan køre ind og ud uden besvær

Reducering af parkeringsmisbrug 

Parkeringsadministration kan være en sand udfordring for travle interne teams, der både skal håndtere sikkerhed, klager og muligvis også parkeringsafgift. Uautoriserede køretøjer, der parkerer på din parkeringsplads, kan lægge et alvorligt pres på interne teams. Disse udfordringer kan dække manglende pladser til reelle gæster, travle receptionsteams, der håndterer de uundgåelige klager samt en negativt indtryk og oplevelse af dit varemærke, som kan opstå uanset hvor stor en indsats, dit team har ydet for at levere en god hoteloplevelse. Men takket være en ny teknologi såsom ANPR har administrationen af din parkeringsplads aldrig været enklere med vores brede vifte af tjenester, som kunden kan veksle imellem. 

 

Avantpark

Generering af omsætning 

Enhver, der er involveret i en sømløs hoteldrift, skal sikre, at der gøres det yderste for at åbne indtægtsstrømme og maksimere potentialet for fortjeneste, mens kundebehov imødekommes, og forretningen kører effektivt. Parkeringspladser bliver ofte overset som indtægtsgenerator, men der findes mange teknologiske virkemidler til at reducere omkostningerne og øge indtægterne med op til det dobbelte ved brug af ANPR-teknologi. Bl.a. sensorbelysning, automatisk nummerpladegenkendelse og udlejning af pladser til underleverandører i weekender og ved store begivenheder. 

Kundeoplevelse 

Forestil dig en gæst, der ankommer til en parkeringsplads med et uhensigtsmæssigt layout, hvor kunden skal vente bag en forældet bom for få adgang for derefter at kæmpe for at få en plads. Efter alt dette skal kunden finde en betalingsautomat, som ikke accepterer sedler/mønter, og selv hvis den gjorde, kunne den ikke give byttepenge. Ikke den bedste oplevelse… Avantparks ANPR-løsning skaber et helt andet miljø – en sømløs parkeringsløsning – hvis blanding af automatisering tilbyder reduceret besvær, integration for at spare tid og nøjagtige køretøjsdata for at reducere fejl. 

 

Avantpark

Intelligent Parkeringsløsning for Moxy Hotel…

Avantpark blev hyret ind til at hjælpe med at ændre en dårlig parkeringsadfærdMoxy’s parkeringsområde. Ved at introducere et simpelt ANPR-system, blev misbruget reduceret betragteligt, samtidigt med at det bevarede den smarte, tilbagelænede, skæve stemning, som Moxy-hotellerne er kendt for at have. 


“Fra det øjeblik, vi mødtes med Avantpark-teamet, har de været hjælpsomme hele vejen igennem processen – fra at informere os om vores muligheder til at afklare og afmystificere nogle af de tekniske aspekter omkring systemet,” – Julie Wilson, General Manager

Avantpark

Lad os sammen finde ud af hvordan vi kan forenkle og effektivisere jeres parkeringsløsning.

Med vores mange års erfaring i branchen er vi i stand til at udvikle løsninger til et utal af parkeringsudfordringer og ønsker. Uanset om det drejer sig om at begrænse antallet af uautoriserede parkanter, et ønske om øget indtjening og data på P-området eller det blot drejer sig om at give parkanterne en bedre brugeroplevelse, så står Avantpark klar til at yde Jer en professionel rådgivning. Vi guider jer gennem hele processen, fra analysefase til konkret opsætning af udstyr, skilte og administration.

Udfyld venligst formularen på denne side, så kontakter vi jer hurtigst muligt. Alternativt kan I ringe til os på +45 93404037 mandag til fredag fra 08.30-16.00.